.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خنثی سازی تحریم ها در گرو عزم جهادی و مدیریت انقلابی است
عضو مجمع نمایندگان مازندران خنثی سازی تحریم های ضدبشری استکبار علیه ایران اسلامی را در گرو عزم جهادی و مدیریت انقلابی دانست.

به گزارش شمال نیوز،  علی کریمی فیروزجایی بعدازظهر پنجشنبه در جمع شماری از اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بابل افزود: خنثی سازی تحریم‌های ضد بشری استکبار علیه ایران اسلامی درگرو عزم جهادی و مدیریت انقلابی است زیرا با خنثی سازی تحریم‌ها در سایه عزم و اراده قاطع مردم و مسئولان، حربه استکبار علیه کشورمان با شکست مواجه خواهد شد.

 

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با تاکید بر لزوم وحدت وهم افزایی مردم و مسئولان برای رفع و خنثی سازی تحریم‌ها گفت: وادادگی و انفعال در برابر دسائس و توطئه های دشمنان هزینه تراشی بی مورد برای انقلاب است.

 

نماینده مردم بابل با اشاره به فرمایش اخیر رهبر معظم انقلاب در مورد خنثی سازی تحریم‌ها یادآور شد: شهید سلیمانی الگوی روشن وبی نظیر مدیریت انقلابی در عبور از شرایط سخت و دشوار است.

 

کریمی فیروزجایی با تاکید بر ظرفیت‌های عظیم کشورمان در مقابله با تحریم‌ها افزود: جوانان غیرتمند ایران دانش صلح‌آمیز هسته‌ای را از دل تحریم‌ها به مرز خودکفایی و شکوفایی رسانده‌اند.

 

نماینده مردم بابل تصریح کرد: چشم پوشی از یاری بیگانگان و اتکا به توانایی‌های داخلی رمز موفقیت و بالندگی کشور است.

 

رئیس فراکسیون امور عشایری مجلس یازدهم روستاها را کانون جوشش اعتقادات انقلابی و سرشار از انرژی متراکم برای پیشرفت و آبادانی کشور دانست وافزود: با حمایت مجلس یازدهم روستاها به کانون تولید و فعالیت اقتصادی تبدیل خواهد شد.

 

دبیر هیئت رئیسه مجلس گفت: مجلس در تصویب بودجه سال آینده اعتبارات خوبی برای اشتغال و سرمایه گذاری در مناطق روستایی کشور اختصاص خواهد داد.

 

کریمی با تاکید بر اهمیت نقش آفرینی جوانان روستایی در فعالیت‌های محوری توسعه یادآور شد: رونق فعالیت‌های فرهنگی با هدف ایجاد نشاط اجتماعی در روستاها ضرورت دارد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.